Gaur eguraldiari aurre egiteko, Santo Tomas Lizeokoak autobusa hartu eta Cristina Eneara abiatu dira. Paseotxo bat eman duten bitartean bertan dauden animaliak ikusi eta parkean jolasten egon dira, baina eguraldia dela eta, bertatik, irten eta tabakalerara joan dira.
Oreretako taldeak aldiz, eguraldiak eskaintzen dituen ekaitzak direla eta zuhur ibili dira eta ikastola inguruan gelditu dira, bertan edalontzi batean dilista hazi bezala kotoi artean erein dituzte.
Ikasbiden ere hondartzako planarekin aurrera jarraitu dute eta autobusa hartu, eta Kontxa aldera abiatu dira. Bertatik paseotxo bat eman eta hondartzan jolastu dute.
Con la intención de hacer frente al tiempo, los niños del Lizeo Santo Tomas han cogido el autobús y se han dirigido al parque de Cristina Enea. Mientras daban un paseo por allí han podido ver los animales y jugar en el parque, pero la lluvia no les ha dejado terminar la mañana allí y se han tenido que refugiar en La Tabakalera.
En cambio, los grupos de Orereta han sido un poco más precavidos, y se han quedado en las cercanías del cole. Allí los niños han podido plantar una lenteja entre algodones.
Los grupos de Ikasbide, se han animado a coger el autobús y darse una vuelta por los alrededores. También han podido bajar a la playa y jugar con la arena.
2017 © Tximeleta Taldea | Portuetxe 23B. Of. 302. 20018. Donostia. Gipuzkoa - Tel/Fax: 943 116 342 - Mov. 688 683 064 | info@tximeleta.eus | Aviso Legal | Protección de datos